INFOSHARE 2020: ŚWIATOWI EKSPERCI O TRENDACH W MARKETINGU!
Neil Patel, Wes Bush, Mark Schaefer, Jakub Biel, Janina Bąk i Paweł Tkaczyk. To tylko wybrani eksperci, którzy opowiedzą o najnowszych trendach i zdradzą tajniki marketingu podczas Infoshare 2020 Online. Największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej startuje 23 września, w formacie online, transmitowanym na cały świat z Gdańska. Potrwa aż 6 dni!
Prelekcje na żywo, udział w moderowanych sesjach Q&A oraz niespotykane dotąd możliwości networkingu! To wszystko czeka na marketerów, którzy wezmą udział w tegorocznej edycji konferencji Infoshare 2020 Online. Na Marketing Stage marketingowi guru z całego świata przybliżą techniki optymalizacji lejka sprzedażowego, zwiększania zasięgu i sprzedaży. Zaprezentują narzędzia i technologie, które pozwalają maksymalizować automatyzację, przy zachowaniu “ludzkiego oblicza” marki. “Być bliżej klienta i utrzymać z nim spersonalizowany kontakt” - oto motto wystąpień na jednej z trzech największych scen konferencji.
POLECAMY
W wystąpieniu The Future of SEO, Neil Patel - jeden z TOP 10 światowego marketingu wg Forbes, współzałożyciel NP Digital i Ubersuggest odpowie na pytanie, jak zapewnić najlepszy “customer experience” użytkownikom odwiedzającym firmowe strony www oraz jak odnieść sukces w pozycjonowaniu w wyszukiwarkach internetowych. Omówi także najnowsze trendy w SEO i podpowie, czego możemy spodziewać się w tym temacie w już 2021 roku.
Wes Bush, autor Product-led Growth w swojej prezentacji How to Build a Product That Sells Itself przeprowadzi uczestników przez przetestowaną w boju platformę, która pomaga stworzyć skuteczne, konwertujące doświadczenia wdrożeniowe. Bez uciekania się do krótkoterminowych, sprzedażowych taktyk. Bush opowie, jak zbudować doświadczenie onboardingowe, które zamieni testujących, darmowych użytkowników w zadowolonych klientów, regularnie korzystających z usług i produktów.
300% wzrost SaaS to kwestia właściwej strategii! Sujan Patel w prelekcji ABCS of Growth udowodni, że dobrze przygotowane strategie działają niezależnie od wielkości firmy, budżetu marketingowego czy sytuacji ekonomicznej.300% wzrost SaaS to kwestia właściwej strategii! Sujan Patel w prelekcji ABCS of Growth udowodni, że dobrze przygotowane strategie działają niezależnie od wielkości firmy, budżetu marketingowego czy sytuacji ekonomicznej.
Podczas prelekcji Marka Schaefera The Most Human Company Wins, uczestnicy dowiedzą się o nowym podejściu do marketingu, skoncentrowanym na człowieku. Przeplatając badania zabawnymi historiami, Schaefer udowodni, że potrzebny jest zupełnie nowy sposób myślenia, który “łączy się z klientami w buncie przeciwko tradycyjnemu podejściu do marketingu, reklamy i PR”.
O podcastach - jednym z marketingowych trendów 2020 opowie Mike Russell, Dyrektor Kreatywny Music Radio Creative. W prelekcji Podcasting 101: Elevating Your Brand with On-Demand Audio wyjaśni jak zaplanować i nagrać swój pierwszy odcinek, złożyć go i udostępnić online.